Wij zijn DL Advies & Administraties
Niets is fijner dan een boekhouder die een begrijpelijke taal spreekt en jou aan de hand neemt om jouw doelen te behalen. Persoonlijk contact, aandacht en een informele sfeer – dat zijn kenmerken die voor DL Advies belangrijk zijn.
Het team
Lourens
Mijn naam is Lourens de Vries, mede-eigenaar en oprichter van DL Advies & Administraties B.V. Ik ben een ervaren boekhouder met een passie voor cijfers en een sterke focus op efficiëntie. Dankzij mijn uitgebreide kennis van financiële administratie en belastingwetgeving help ik bedrijven hun financiële processen en resultaten te optimaliseren.
Davy
Mijn naam is Davy Goris, mede-eigenaar en oprichter van DL Advies & Administraties B.V. De afgelopen 15 jaar heb ik ervaring opgebouwd als boekhouder, relatiebeheerder en MKB-adviseur bij een belastingadvieskantoor. Als mede-eigenaar van DL Advies & Administraties vind ik het belangrijk om zowel op zakelijk als persoonlijk vlak van dienst te kunnen zijn.
Nick
Mijn naam is Nick Heens en sinds begin 2023 werk ik als Finance Professional bij DL Advies & Administraties. Naast mijn werk volg ik de opleiding Moderne Bedrijfsadministratie (MBA). Door de combinatie van werken en leren kan ik de opgedane kennis direct toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden.
Stephanie
Mijn naam is Stephanie de Vries en sinds 2025 werk ik als finance professional bij DL Advies & Administraties B.V. Met een achtergrond in de hotellerie heb ik ruime ervaring opgedaan in zowel sales als administratie. Dankzij mijn gestructureerde aanpak en klantgerichte instelling kan ik overzicht bewaren en zorgen voor een efficiënte en nauwkeurige financiële administratie.
Marjolein
Mijn naam is Marjolein van Bekkum en als administratief medewerker met meer dan 15 jaar ervaring zorg ik ervoor dat de administratieve processen bij DL Advies & Administraties B.V. soepel verlopen.
Met mijn uitgebreide kennis van boekhouding en administratieve ondersteuning help ik je met het efficiënt en betrouwbaar beheren van jouw financiële zaken.
Rachel
Mijn naam is Rachel Nak, backoffice medewerker met een passie voor organisatie en efficiëntie. Dagelijks ondersteun ik het team met administratieve taken, planning en het stroomlijnen van processen. Met oog voor detail zorg ik ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt, zodat anderen zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.
Jouw privé vermogen beschermen? Minder belasting betalen? Professionele uitstraling?
Wat doen wij?
Wij zijn een gedreven belasting- en administratiekantoor actief in de regio Utrecht. Met jarenlange ervaring in boekhouding, fiscaal advies en belastingaangiften voor diverse sectoren, staat persoonlijk contact en het opbouwen van een goede relatie bij ons hoog in het vaandel. We streven naar langdurige samenwerkingen met al onze klanten.
Naast de verplichte werkzaamheden, zoals het opstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van omzetbelastingaangiften, adviseren wij onze klanten ook over bedrijfsvoering, continuïteit en de optimale ondernemersstructuur.
Onze administraties verwerken wij in Exact Online, waardoor onze klanten altijd inzicht hebben in een up-to-date dashboard. Zo kunnen wij hen voorzien van relevante informatie en advies, bijvoorbeeld over het wel of niet investeren in een nieuw bedrijfsmiddel.
Wat kun je verwachten?
Bij DL Advies & Administraties werken wij met duidelijke afspraken. Wij nemen jouw volledige boekhouding uit handen tegen een vast maandtarief, zonder verrassingen achteraf.
De administratie kan volledig worden ingericht naar jouw wensen, bijvoorbeeld met zelf samengestelde grootboekrekeningen en bijbehorende classificaties. Dit is zeer waardevol voor je onderneming, bijvoorbeeld om de brutowinst goed te monitoren of bij een inspectie voor het SNA-keurmerk.






Plan nu een afspraak met ons in
"*" geeft vereiste velden aan